שנהיה לראש ולא לזנב

עפר גדנקן No Comments on שנהיה לראש ולא לזנב

הפילה של הטונה, תהליך ייצור קפדני מדויק ושמרני במסורת של איכות שנמשכת למעלה מ- 80 שנה וטונה מלב האוקיינוס. כל הסיבות הטובות ליהנות מטונה סטארקיסט – מותג הטונה מס' 1 בישראל.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסטארקיסט חתומים על דגל המצוינות ומחויבים להגיש מוצר מובחר באריזה מותאמת, בטעם אנין ועם ערך תזונתי מוסף. לקראת השנה החדשה, סטארקיסט מגישה לכם מידע על איכות הטונה שלה – מה שהופך אותה למותג הטונה מס' 1 בישראל.

שלושה מרכיבי יסוד משפיעים על איכותה של טונה סטארקיסט: הנתח הטוב ביותר בטונה, תהליך ייצור קפדני ודייג בלב האוקיינוס.

טונה 'סטארקיסט' מיוצרת מדגי טונה הגדלים בלב מי האוקיינוס העמוקים, מי ים בראשיתיים, שם הדגים גדלים בתנאי גידול אופטימליים, רחוקים מזיהומים ומפעילות תעשייתית.

לאחר שלב הדייג ומיון הסחורה, מפרידים בין חלקי הפילה של הטונה לשאר החלקים, באופן ידני ונקי מחומרים זרים. טונה 'סטארקיסט' מיוצרת אך ורק מחלק הפילה, החלק המשובח ביותר של הטונה.

בסיום הפילוט והחיתוך, מועברים החלקים המובחרים לתהליך ייצור קפדני השומר באופן מיטבי על טריות הטונה, על טעמו האנין ועל הערכים התזונתיים החיוביים הגלומים בו, לצד הוויטמינים, המינרלים והחלבונים החשובים הגנוזים במנת טונה איכותית. כמותג בעל סטנדרטים בינלאומיים, ההקפדה על איכות המוצר הינה לאורך כל שרשרת הייצור, בצורת בדיקות אורגנולפטיות, כימיות ומיקרוביולוגיות, בהתאם ואף מעבר לנדרש בתקני רשויות המזון בישראל ובהתאם לכל התקנים הבינלאומיים.

בקרת האיכות של סטארקיסט מתחילה כבר אצל יצרני חומרי הגלם, כשכולם ללא יוצא מן הכלל עוברים ביקורת איכות במפעלי הייצור על ידי צוות הבטחת האיכות של החברה.

סטארקיסט חתומה על מסורת של איכות כבר 80 שנה ומתהדרת בכשרות 'בד"ץ עדה החרדית'.



0 תגובות